Vše začalo v roce 1989,kdy se majitel firmy Pavel Svárovský začal zúčastňovat závodů MČR v autokrosu DII cestovních vozů.Tehdy ještě se strojem Škoda 130LR.O tom,že to byl vůz konkurence schopný hovoří i dosažené výsledky.V premierovém roce 1989 10.místo,v roce 1990 6.místo(to již byl v širší nominaci pro reprezentaci) a konečně roku 1991 umístění na skvělém 4.místě.Po odmlce způsobené výstavbou vlastní autodílny se k závodění v roce 1995 vrátil.To již měl k dispozici vůz Mazda 323 GTR,který opět sám upravoval.Po učení se,jak jezdit se čtyřkolkou obsadil v MČR v rallyekrosu 9.místo.V následujícím roce se zúčastnil celého podniku ME v autokrosu DII.Ve velmi silné konkurenci,kde se pravidelně scházelo okolo 25 účastníků obsadil celkově 11.místo.Bohužel,nominace do reprezentace mu unikla o pouhé tři příčky.V roce 1997 se zúčastnil pouze vybraných závodů.O úspěšnosti svědčí i hezké 4.místo při ME v Nové Pace.Dalším vozem uvedeným do provozu v roce 2000 byla znovu Mazda 323GTR.Opět vlastní konstrukce s pozměněnou koncepcí uložení motoru v podélné ose.Rok 2001 se stal pro Pavla Svárovského nejúspěšnějším, jelikož v seriálu ME v autokrosu vybojoval 7.místo a stal se členem reprezentačního týmu.

Protože by byla škoda nevyužít dlouholetých zkušeností a známostí z tohoto automobilového sportu,rozhodl se Pavel Svárovský přestavovat a vyrábět speciály také pro ostatní závodníky.

V současné době pracuje pro ruský tým Ruso,kterému upravuje a servisuje dva vozy.Škoda Fabia 4X4 Alexandra Faleeva a vůz Ford Focus 4X4 Pavla Soročinského.

Dále se stará o vůz Ford Puma 4X4 rakouského jezdce Leo Poppa.

Při úpravách a stavbě vozů spolupracuje s motorářem panem Matouškem,převodové ústrojí dodává Petr Bartášek,Ladislav Brožek nebo pan Fabík.Bezpečnostní rámy vyrábí Martin Grabiec.Tlumiče firma Protlum.